Ua Uslugi Conference Organization

Звіти, конференції

Звіти, конференції

Детальне вивчення місцевого ринку – запорука успішної міжнародної експансії. Але до чого може привести недолік інформації?

  • Незважаючи на те, що компанія розпочала співпрацю із зарубіжними партнерами раніше конкурентів, через низький рівень продажів вона буде змушена вдатися до тактичного відступу
  • Компанія, яка з 2016 року неодноразово обмінювалася контактами з японськими або світовими підприємствами, що подають надію, не укладає вдалих угод незважаючи на позитивні прогнози
  • За декілька років ведення бізнесу за кордоном компанії не вдається знайти надійних партнерів

Команда Join Japan неодноразово проводила консультації щодо V-подібного підйому на ринку і надавала підтримку різним компаніям. На основі власного досвіду ми виділили дві особливості компаній, які зазнають невдачі при потраплянні на іноземний ринок. 

① Компанія приймає участь у міжнародних виставках та конференціях, де налагоджує корисні зв’язки. Компанія має гарну репутацію в очах бізнес-спільноти, тому вирішує спробувати себе за кордоном;

② Після отримання підтримки інших підприємств, компанія досліджує ринок бажаної країни, Японії або іншої світової держави, та знаходить надійного партнера. 

На перший погляд обидва пункти виглядають досить сприятливими, однак, насправді, дуже часто така компанія не користується попитом за кордоном. 

Незважаючи на непоганий старт, більшість компаній не в змозі утриматися на хвилі успіху досить довго. 

У чому ж причина, запитаєте ви?

Якщо коротко, то проблема таких компаній в тому, що вони занадто покладаються на співпрацю з іншими та не прикладають достатньо зусиль самостійно.

Схожий принцип ведення бізнесу чимось нагадує групову туристичну подорож: з одного боку, рухатися по прокладеному кимось маршруту разом з іншими туристами досить зручно та весело, проте, втрачається можливість дізнаватися щось нове своїми силами. Таким чином, покладаючись на допомогу інших, компанія діє лише в межах встановлених правил, не намагаючись дізнатися щось нове. 

Згодом компанія виявляється загнаною в рамки, вона взаємодіє з партнерами лише за певною схемою. Звичайно ж, на конференціях компанія зустрічає лише зацікавлених в певній бізнес-галузі осіб, в зв’язку з чим об’єктивність інформації є під великим питанням. 

При вивченні особливостей ведення бізнесу та 

написанні звітів ми завжди намагаємося максимально прислухатися до наших клієнтів. Таким чином, ми можемо використовувати як наші сильні сторони в дослідженнях та переговорах, так і експертні знання наших клієнтів.

Більше того, набагато ефективніше самостійно організовувати виставки та конференції, присвячені вашій компанії, а не брати участь в масштабних заходах, де збираються сотні підприємств, оскільки це дозволить справити враження, налагодити зв’язки в світі бізнесу й безсумнівно відкрити для себе багато нового.

Давайте вивчати ринок та реалізовувати план експансії разом!

Залиште повідомлення
Ім'я
Email *
Телефон *
Повідомлення *